štvrtok 25. septembra 2014

Predstavujeme DT - Magdalena


Jej láska k ručným prácam ju priviedla aj do papierového sveta. Vyrába pohľadnice, albumy, art-journaly, (hoci ja vidím jej veľký potenciál v tvorbe smash-books). O kom je reč? Do svojho sveta vás dnes vtiahne



1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM
    Ostrów Wielkopolski (Polska)

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
    pastele w szczególności błękity i popiele, ale też czarny i fuksja 
    (pastely, presnejšie modré a popolavé odtiene, ale aj čierna a fuchsia)

3. MÔJ ŠTÝL
    lubię jak jest dużo, styl simple i clear nie jest zdecydowanie mój, uwielbiam kwiatki i koronki
    (mám rada, keď je toho viac, štýl simple and clear určite nie je môj, zbožňujem kvetinky a krajky)

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
    Inspiruje się wszystkim co mnie otacza – kolorem, zdjęciem, cytatem
    ( inšpirujem sa všetkým čo ma obklopuje - farbou, fotografiou, citátom)

5. KEĎ TVORÍM...
    potrzebuje ciszy, zdecydowanie mm niepodzielną uwagę
    (potrebujem ticho, rozhodne sa naplno sústredím)

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY
    mata, nożyk i nożyczki, linijka, ołówek, ale też penseta, szpikulec i masa porozrzucanych ćwieków, cekinów, perełek itp. drobiazgów
    (podložka, nožík a nožničky, pravítko, ceruzka, ale aj pinzeta, šidlo a množstvo porozhadzovaných svoriek, flitrov, perličiek a rôznych iných drobností)

7. ZÁVISLÁ OD...
    zdrowego stylu życia, jedzenia, fitnesu…. No i kocham haft krzyżykowy i szydełkowanie
    (zdravého životného štýlu, jedla, fitness... No a milujem krížikové vyšívanie a háčkovanie)

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI
    jestem pracownikiem służb mundurowych
    (som pracovníčkou uniformovaných jednotiek)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára