štvrtok 30. októbra 2014

Giveaway - stamps!

Dnes je ten deň, kedy vyhlasujeme parádnu giveaway, preto ak sa ti páčia pečiatky na fotografii, s trochou šťastia môžu byť aj tvoje. Stačí do polnoci 1.11. napísať komentár, v ktorom prejavíš záujem. Neregistrovaných poprosím tiež uviesť do komentára e-mailovú adresu, aby sme sa s výhercom mohli skontaktovať.
Žrebovanie prebehne 1.11.2014 a vyžrebovaný víťaz bude zverejnený tu na blogu 2.11.2014.
Giveaway trvá krátko, preto neváhajte, výhra stojí za tých pár slov :)


Dzisiaj ten dzien, kiedy oglaszamy swietna giveaway, jezeli ci sie podobaja stemple z fotografii, z odrobina szczescia moga byc wlasnie twoje. Wystarczy do polnocy 1.11. napisac komentarz pod postem. Osoby, ktore nie posiadaja bloga poprosze o adres e-mailowy, zebysmy sie mogli skontaktowac z zwyciezcem.
Losowanie odbedzie sie 1.11.2014 i wylosowany zwyciezca bedzie opublikowany na blogu 2.11.2014.
Giveaway trwa krótko, wiec nie wahajcie sie, nagroda jest warta tych pare slow :)



Janka

15 komentárov:

  1. Jeej, tie sú super!

    Ak by sa usmialo šťastie, išli by pre kamarátku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektne... o toto sa urcite oplati sutazit, takze zanechavam za sebou okrem odtlackov aj komentar :), pa prajem krasny den Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V poslednej dobe v sebe čoraž častejšie objavujem "dieťa", pečiatky ma chytili za srdce (však zopár ich už od teba mám) a myslím, že aj tieto by sa rýchlo skamošili s ostatnými pečiatkami. Takže sa zapájam do súťaže a držím palce dievčatám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. parááádne, veľmi rada sa zapojím a budem dúfať, že sa na mňa usmeje šťastie :)
    prajem krásny deň

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pečiatky milujem, používam ich interdisciplinárne (čiže na pečiatkovanie kadečoho :) )
    tieto by ma moooc potešili :)
    ˇLubica - inča - vinica

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Peciatok nie je nikdy dost, t.j. ak by som ich ziskala, od radosti mi urcit vyvali bok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Piękny zestaw, chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Razítka jsou krásná! Pěkná už je jen ta samotná dřevěná krabička...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. SU super, velmi rada by som ich ziskala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ách, jsem nadšená, nikdy jsem nic podobného neviděla a vůbec bych se nezlobila mít takový poklad doma. Razítka vypadají skvěle a ať už je vyhraje kdokoliv, určitě mu dobře poslouží :-)
    reena.de@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Janka, na tie pečiatky pozerám už dávno, sú perfektné ;) Rada si zasúťažím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Už by som si ich vedela predstaviť u mňa doma :)

    OdpovedaťOdstrániť