štvrtok 27. novembra 2014

December daily

Cześć. Czy wiecie, że już w sobotę rozpoczyna się grudzień?
Czas biegnie tak szybko, że mnie ta informacja zdziwiła.
Już grudzień? Dopiero cieszyłam się ciepłą, złotą jesienią...

Ahoj. Všimli ste si, že už túto sobotu sa začína december?
Čas beží tak rýchlo, že aj mňa táto informácia prekvapila.
Už december? Len teraz som sa tešila z teplej, zlatej jesene...

XXXXXX

Żeby nastroić się świątecznie i odnaleźć trochę magii w codzienności,
jak co roku postanowiłam przygotować grudniownik.

Aby som sa mohla sviatčne naladiť a nájsť trochu mágie v každodennosti,
tak ako každý rok, rozhodla som sa pripraviť si "decembrovník" (december daily)



Na razie powstała tylko okładka + puste karty luźno związane sznureczkami. 
Mam nadzieję, że już w sobotę wszystko zacznie się zapełniać. 

Teraz som urobila len obálku a prázdne karty voľne zviazané šnúrkami.
Dúfam, že už v sobotu sa začne zapĺňať.




A Wy? Macie zamiar przygotować grudniowniki?

A vy? Plánujete si pripraviť svoj december daily?


Użyłam: / použila som:

2 komentáre:

  1. Parada ze sa aj u nas rozbieha DD :) Tento je prekrasny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peknucky dec.daily,nech sa zaplna peknymi spomienkami na naj mesiac v roku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť