utorok 3. februára 2015

Krabička s kvetmi

Dnes by som vám chcela ukázať, ako vznikla táto krabička s kvetmi


Základom je biela krabička z pevnej papierovej lepenky


Na začiatku som všetky hrany krabičky aj vrchnáku nafarbila Distress Ink, odtieň Milled Lavender


Potom som celú krabičku, všetky jej vonkajšie plochy natrela bielou akrylovou farbou. Farbila som širokým štetcom tak, aby bolo vidno ťahy a občas ostali nenafarbené miesta


Keď farba poriadne zaschla, opäť som nafarbila hrany Distress Ink, a tentoraz som nafarbila aj tie miesta, ktoré som schválne akrylovou farbou vynechala


Na vrchnák krabičky som cez šablónu naniesla modelovaciu hmotu a opäť nechala poriadne zaschnúť


Vybrala som si rôzne drobnosti na dekorovanie vrchnáku - papierové kvety, lepenkové výrezy, gombíky, kovové drobnosti, korálky a pomocou Soft Gloss Gel som ich nalepila na vrchnák


S farebnosťou si netreba lámať hlavu, pretože v ďalšom kroku som všetko natrela bielym Heavy Gessom


Keď gesso zaschlo, začala som farbiť. Použila som spreje Color Bloom, odtiene Lavender a Gilded, zlatú akrylovú farbu a akrylovú farbu so zlatými trblietkami. A tu je výsledok


1 komentár: