pondelok 27. apríla 2015

ATC Paris

Keď som prednedávnom čítala článok od Blue Nika a videla jej nádhernú zbierku ATC povedala som si, že to musím vyskúšať. A príležitosť sa naskytla nedávno, v jednej skupine scrapperiek padla otázka či nemáme chuť vyrobiť ATC na tému Paríž. Jasné, že som ihneď súhlasila. Moje ATC vyzerajú takto:


Sú z kolekcie Paris Paris od UHK Gallery. Na podklad som vybrala papier Chocolate. Druhá vrstva je z papiera Paris, ktorý má po celej ploche priehľadné fóliové nápisy. Nastriekala som ho sprejom LSG Blue Hawaiian Blue, vďaka čomu nápisy vystúpili do popredia. Pridala som pečiatku a motív hodín modelovacou hmotou cez šablónu. Okraje kartičiek, ako aj motív hodín som jemne nafarbila hnedým pečiatkovacím tušom. Nápis Paris a Eiffelova veža sú vystrihnuté tiež z papierov Paris Paris. Nakoniec ešte pár slov, "falošné šitie" hnedou fixkou po okraji a pár kvapiek tekutých perličiek.





Prajem krásny deň


2 komentáre: