sobota 9. mája 2015

Hodinový manžel

Mám takú malú krabičku, do ktorej si škrečkujem všelijaké veci - matky, pružiny, gombíky, podkovičky, proste všetko čo mi príde nejakým spôsobom zaujímavé a o čom si myslím, že by som raz mohla niekde použiť (je to pre niekoho odpad, ale škrečkovia poznajú:) ). Nedávno som z týchto vecičiek vytvorila plátno, ktoré som nazvala Hodinový manžel


Bola to taká zábavka na dva celkom upršané dni, ale na moje počudovanie sa veľmi zapáčil môjmu mužovi tak mu teraz hľadáme miesto. Celý proces som si fotila, tak vám ho teraz v pár krokoch priblížim.


Na plátno som cez šablóny naniesla modelovaciu pastu a nechala poriadne zaschnúť. Po zaschnutí som celé plátno dôkladne natrela bielym gessom, občas som nechala hrubšiu vrstvu a trošku som ju "poďobkala" štetcom.



Vodou som si nariedila tmavomodrú akrylovú farbu a natrela som ňou celé plátno. Hneď po natretí som ho celé pretierala štetcom namočeným v čistej vode, farba sa pekne rozpila. Keďže som chcela ďalej plátno farbiť sprejmi LSG a nevedela som, či mi podklad nerozpije (čo sa mi už pár krát bohužiaľ stalo), znovu som celé plátno natrela čírym gessom.


Pomocou Soft Gloss Gel som nalepila základ tváre - pružiny, podkovičky a nejaký kúsok plechu.


Začala som farbiť sprejmi LSG, pozadie Blue Hawaiian Blue, tvár Dark Chocolate Truffle. Na pozadie som ešte použila biely akrylový tuš 13arts, krásne prekryl a vybielil niektoré miesta.


Keďže som obrázku chcela dodať kovový lesk, niektoré časti tváre a pozadia som prstami nafarbila bronzovou akrylovou farbou.


Pripravila som si lepenkové výseky, nafarbila som ich rovnakými farbami a prilepila na plátno. Na nos som vybrala malú živicovú žiarovku od Prima Marketing.


 Na záver som ešte pridala pár kovových gombíkov a niekoľko ťahov bronzovou akrylovou farbou.






 Prajem krásny deň


2 komentáre: