štvrtok 28. mája 2015

Na krídlach vážky

Krásna sada papierov Mademoiselle od UHK Gallery ma inšpirovala k vytvoreniu pohľadnice s krídlami vážky.


Základom je papier Mademoiselle Camille, ktorý som po okrajoch rozstrapkala. Na ozdobenie som vybrala obrázok z papiera Mademoiselle Beatrice, lepenkové výseky vetvičiek a krídla vážky od Wycinanka. Papierové ružičky od Prima Marketing som jemne natrela bielym gessom. Medzi ne som vložila pár sklenených koráliek na drôtiku a ručne robené hniezdočko z postriebreného drôtiku a koráliek. Krídla vážky som na koncoch jemne pretrela fialovou metalickou farbou, pár bodiek som pridala aj okolo ružičiek. Na záver som celú pohľadnicu pofŕkala bielym akrylovým tušom Ayeeda Ink od 13arts a olemovala zlatým gélovým perom.



Prajem krásny deň,


4 komentáre: